Klachten registratie module

Klachten m.b.t. goederen kunnen worden geregistreerd via de klachten module. Bij het order-, faktuur-, bestel- en status diversen scherm wordt de mogelijkheid geboden om een klacht aan een regel te hangen. Deze klacht wordt gekoppeld aan de orderregel en aan de bestelregel. D.m.v. het klachtenoverzichtscherm kan men een beeld krijgen van de klachten.

Vanuit de klacht kan een MS-Word document aangemaakt worden voor de klant en/of de leverancier waarin de klachtdetails worden opgenomen.
Klachten registraties
Klachten registratie scherm

Online Demo Klik hier voor de InterieurBMS online demo »

Voordelen en features
Voor iedereen op elk scherm zichtbaar dat er een klacht is geregistreerd op een bepaald artikel
Overzicht van alle klachten of per leverancier
Eigen kosten, kosten voor de klant en kosten voor de leverancier aan te geven
Aangeven van een deadline voor het oplossen van de klacht en controle op de deadlines
Automatische brief versturen naar klant en of leverancier m.b.t. de klacht