Planner module

Zodra de order is ingevoerd kunt u het logistieke proces in gang zetten. U kunt hiermee de ontvangen goederen dan wel werkzaamheden van een medewerker plannen. Standaard kunt u een medewerker voorzien van overzichtelijke pakbonnen waarop de noodzakelijke opmerkingen staan vermeld.

De planning wordt opgenomen in de centrale agenda, zodat er rekening gehouden kan worden met vakanties of andere afspraken.

Voor het eenvoudig bepalen van de planning kunnen alleen die goederen getoond worden die binnen zijn en nog niet ingepland zijn. Verder kan er gesorteerd worden op postcode, klant of leverweek.

Online Demo Klik hier voor de InterieurBMS online demo »

Voordelen en features
Plannen voor meerdere medewerkers, over meerdere dagen, plannen van het brengen- en het ophalen van goederen
Overzichtelijke pakbonnen, interne pakbon met geplande acties en eventuele opmerkingen , aantal colli en vermelding van het magazijn waar de goederen zich bevinden
Koppeling met de agenda en de eventmodule, signalering bij dubbele afspraken
Eenvoudig in te zien of goederen reeds ingepland zijn